welcome

Sunday, March 14, 2010

beSTFRiend jUGa SAIngaN..

  • dalam part 2 nie, vocal student laki da brtambah sorg..
  • pomppuan pn tambah lagi sorg..
  • so skang laki da de 2 org..
  • so aku mmg rase sgt happy sbb de geng vokal..
  • hehehe
  • tp, the prob is, yg tukar kepada vokal 2 ammar..
  • ammar bestfriend aku..
  • so skang aku ngan die mmg rapat..
  • tp sjak kbelakangan nie bile die da bnyak knal senior vokal,
  • die cam da kureng ngan aku..
  • aku xslahkan die..,
  • sbb senior mmg le bnyak mmbantu..
  • tp yg aku agak kecewa, ble die rahsiakan ssuatu kat aku..
  • mmg xleh slhkan die sbb pprtandingan karaoke 2 da ckup org..
  • tp xyah arh nk rahsia2..
  • aku pn xkesah la lau aku xmsuk..
  • haha..
  • pape jela..
  • tp ble ade ammar mmg aku rase best sbb ade gak org yg leh tman aku nyanyi lau aku de pape hal..
  • best3..
  • ammar ttap bestfriend aku..
  • harap dpt bnyak show same2 nnti!!
  • yahoo!!!





No comments:

Post a Comment