welcome

Sunday, March 14, 2010

taHUN baRU,,,, TUgasaN BARu!!


  • tahun baru, azam baru..
  • smue baru..
  • tp sbgai mnusia biase, sifat ingin mencuba bende2 baru pastinye menebal..
  • mcm mule2 aku dapat offer utk jadi plakon dlm whoa! willlow!! the musical..
  • aku xpandai belakon dan menari..
  • tp pas aku da slesaikan keje nih., aku happy..
  • aku xsangka aku leh lakukan..
  • same la cam skang..
  • skang aku diberi cubaan baru dan tanggungjawab yg agak besar dan berat utk dpikul..
  • menjadi sekretariat fakulti muzik dengan memegang jawatan selaku exco perhubungan dalaman & luaran mmg agak menggerunkan..
  • tp aku akan try sehabis baek demi fakulti terchenta ini..
  • tp ini baru permulaan..
  • baru2 nie aku dberi pulak kpercayaan utk menjadi exco logistik bg voice recital utk sem depan..
  • harap dpt bereskan smue keje btol2..
  • bkn snang nk jage hati org n nk mmenuhi khendak org..
  • kdang2 ape yg kte wat 2 org xsuke..
  • tp kita kene tabah gak lalui smue slagi ia menjadi tanggungjawab kte..
  • semoga aku tabah n cekal!!

No comments:

Post a Comment