welcome

Monday, March 15, 2010

ReTAk SEkepING hATi

  • pencarian aku slama nie berakhir jugak hari ni..
  • harapan aku terhadap seorang gadis yg merupakan first love aku berkecai..
  • aku xdpt lupakan die smpai skang..
  • sejak akhir SPM smpai skang aku xbrhubung ngan die..
  • tp ari raya aritu die ade dtg umah..
  • mmg happy giler...
  • aku xleh lpe ble ttbe2 aku jd pakinson ble tlong amek gambar die ngan kawan2..
  • aarrghhh..
  • knape aku msih xdpt lupakan die??!!
  • pastu aku tros xbrhubung lagi...
  • akhirnya hari nie aku berjaya jugak jumpa FB die..
  • aku happy giler..
  • tp aku terpaksa berdepan ngan satu lagi suratan..
  • die da ade BF..
  • aarrgghh..
  • bertapa berkecainya aty aku!!
  • otak aku da mcm xbtol da..
  • aarrgghhh..
  • itu aku xkesah lagi..,
  • yg aku kesah kat satu gambar ni..
  • aduuhh..



  • aku xtau nk ckp ape lg..
  • tp percaya lah..
  • aku syg kau sampai bile2..
  • sumpah!!
  • aku sayang ko izzati!!
  • ko la dealova aku sampai bile2!!


No comments:

Post a Comment