welcome

Thursday, March 18, 2010

DaLAm KeLAS MuSIC manAGemenT

  • hehehe..
  • aku dlm kelas nie..
  • huhu...
  • saje bosan2..
  • sambil2 dgr Pn. Pang bg lecture,
  • aku tulis la smthing kat sni..
  • hehehe...
  • arini blajo pasal brand..
  • hahaha..
  • klakar btol..
  • mcm2 brand ade kat dunia nie..
  • hahaha..
  • coca-cola 2 bagi org afrika bermaksud mangkuk tandas..
  • mangkuk tandas???
  • eee..
  • hahaha...
  • dengan gaya percakapan dan gaya olah tubuh dan gerak badan Pn Pang mmg best..
  • die sampaikan lecure dengan penuh ramah..
  • hehehe..
  • kiut sgt3..
  • huhu..
  • ha, lupe nk bgtau..
  • td aku dpt CD free..
  • yahoo..
  • CD SALEEM beb..
  • demi cinta..
  • hahaha...
  • da lame da aku mntak kat ubin (anak saleem)
  • baru arini dpt..
  • 2 pn sbb smlm aku nmpak die kuar ngan bapak die..
  • hahaha..
  • yahoo..
  • pape hal pn..
  • best gilak!!
  • hehe..
  • pasni aku akan cuba dptkan lebih bnyak CD free..
  • yahoo..
  • bkn ape, nk dptkan bnyak link..
  • haha..
  • snang sket nk kje..
  • huhu...




No comments:

Post a Comment