welcome

Sunday, December 19, 2010

bESt BeSt bEsT~~~

today best woo..
tau np best?? 
sbb arini xde wat pape..
jalan2 release tension jerk..
ptg aku kuar ngan khairi masscom..
gi jalan PAS..,
makan, n karaoke..
hahaha..
giler lepas geram..
lagu2 smue yg gile2 tggi..
nek gile gak aku ngan die mnyanyi..
hahaha...
then malam pulak..,
aku gi shooting..
hahaha..
sbenarnye bkn aku yg shooting..
aku just gi tapak shooting..
uncle aku pngarah..
kbetulan mse aku tepon die, die ckp die kat shah alam..
tgh shooting kat seksyen 19..
aku ape lagi..,
kbetulan xde pape xtvt..,
dgn cepatnye siap2 gi tmpat 2..
hehehe...
shooting 2 wat kt sbuah rumah..
nice gak la rumah 2..
dtg2 org smue pelik.. 
tp ok..
hehehe..
aku pn dok bbual ngan pakcik aku smentara tggu setup..
skip3..
then,
mse aku tgh dok sorg2.., 
iera syazira pn kluar n diri btol2 dpn aku..
hehe
aku da terpaku jap..
tgk die yg mmg agak manja n priang..
but tidak kterlaluan n xgedik..
bgus..  :)
skip3..
then aaron aziz pn datang dok sbelah aku..
die isap rokok..
then die ckp
"rokok??" sambil hulurkan rokok dunhill ngan lighter besar giler..
aku jwb..
"xpe, it's ok.. "
die tnye lagi..
"xmerokok ke??"
aku jwb
"hehe.. x.."
die ckp lagi..
"oo.. susah nk jmpe org xmerokok skang nie.. hehe"
aku pn snyum.. hahaha..
pastu aku trus snyap xtau nk ckp ape..
pegang fon wat2 msg..
tp xde msg sape2 pn.. hahhaa...
then da lame, aku beranikan diri brsuara..
aku tanye..
"ape project terbaru abg??"
die jwb
"ade blakon utk 2 filem nnti nk kluar n bnyak drama utk tv3..
taun nie bnyak ngan tv3.. dgn astro da xde.."
(die ade ckp tajuk filem 2.. tp lupe pulek..)
aku jwb..
"oo.. bgus3.. abg mg sesuai blakon watak2 gangster 2.. hehe.."
die pn gelak..
then aku snyap blek..
then die masuk dlm..
roy azman pulak mmg asyik wat lawak gelak2 je..
hahaha...
then tadi iera syazira lek awal sbb scene die abes awal..
die salam smue org..
sbb pasni die da xde scene da..
die baik, ramah.. i loike~~
mmg halus tanye die mase bersalam..
hehhe...
cair jap..
die cute..
hahaa...
pape hal pn.. tengs to my uncle..
hehehe..
xde die, xjmpe aku smue 2..
uncle ckp smlm ade cat farish n nasha aziz skali..
DAMN!!
kcewa giler~~ 
hehehe..
it's ok la..
xpe, t aku gi lagi... yahoo!!~~

No comments:

Post a Comment