welcome

Saturday, December 18, 2010

updATE foR 17/12/10

helo3...
yg nie lmbat sket update..
al maklum la.. 
ttdo lak smlm..
hehehehe..
smlm xde pape sgt nk cter..
just smlm mmg bnyak dugaan la..
mule dugaan pertama sah2 ngan pakguard INTEC..
aku sah2 la xde pelekat kenderaan..
tp aku ade meeting..
so, aku ngan hati batu redah gak..
tau2 je la kat sni pagi2 mmg ramai pakguard berdiri tercongok kat situ..
diorg tahan aku..,
die tanye
"nak gi mne dik?? student ke??"
aku jawab
"sy ade meeting ngan dekan kat blok F.. a'ah, sy student.. sy da mohon da sticker.., xdpt lagi"
die ckp
"kalo xde stiker xleh bwk masuk kenderaan.. kne parking luar"
die pn mnunjukkan isyarat tangan..
aku pelik, aku tanye la.. 
"so skang kne pusing x??"
die jawab
"jgn parking tmpat staff k"
maksudnye, aku dpt msuk..
myb sbb aku ckp aku de meeting.. hehehe..
first time aku rse guard intec ade hati perot..
hahaha...
memandangkan aku da ckp aku de meeting kat blok F,
n meeting 2 pkul 10 sdangkan mase 2 pkul 8.45..,,
aku pn berpura2 belok ke blok F..,
then aku lalu blkang library utk ke fac aku..
sampai2 bilik SMF, ktorg pn start berbincang pasal ape nk ckp kat meeting ngan dekan..
kami sgt berdebar..
al maklum la,, 
bende2 nk ckp smue xde slagi budget xdluluskan HEP..
then iqa tepon HEP, tnye sama ada da approve lom..
akhirnya berita gembira dterima..
kami pn bergegas ke induk utk amek surat klulusan 2..
at least xde la kne fire kat meeting nnti..
iqa happy giler..
sampai la meeting...,
meeting nsib bek xkne ape2..
huhu..
abes meeting lek blik SMF..,
fkir pasal SKP ngan kolej pulak..
kami pn ulang alik ke induk la..
then makan kat seksyen 2 sambil tggu mak iqa amek die..
makan smue wan ampang blanje.. cayalah!
hehehe...
2 je la jadi smlm..

No comments:

Post a Comment