welcome

Friday, November 26, 2010

reZEki & kETentUAn

 Nie die tag utk konvokesyen UiTM ke-73.,.
abg nish yang buat nie.. all excess katenyer.. hehhee..
masuk nie, da 3 kali berturut2 aku join istiadat konvokesyen uitm..
konvokesyen 71, 72 & 73..
hepy sbb lau dah 3 kali maknenyer 3 sem la..
aku sekarang semester 3..
dr sem 1 lagi aku da join.. 
ble fikir2 balek, aku bermula sgt pantas..
tringat lagi, mse awal2 sem 1..,
xde sorg pn senior knal aku.. 
diorg smue trperanjat bile dpt tau aku dak muzik mse aku join teater muzikal whoa willow..
start dari situ la aku bnyak rapat ngan senior.. 
dr stu la ramai snior knal aku..
aku bersyukur sgt sbb dr situ, rezeki aku melimpah..
sikit demi sikit senior n lecturer knal aku..
aku rase syukur sgt sbb pilihan aku pada awal slu utk join willow ade hikmahnya..
aku rase aku lebih dknali..
walaupun batch aku xde kne induction dsbbkn masalah pihak atasan.,
tp aku dapat knal mereka,.bahkan hubungan aku ngan diorg lebih baik..
tp., langit xselalu cerah.. 
ade pasang surutnyer..
dlm pada aku berusaha utk lakukan terbaek..
ade yg kurang senang dgn aku.. 
tduh aku bkn2..
jtuhkn aku..
aku trime dgn positif..
mntak2 rzeki aku pasni bertambah..
btol org ckp,
lagi kita daniaya, lagi kita gigih brusaha..
alhamdulilllah, bende2 nie smue wat aku gigih..
so far, aku leh bangga ngan pncapaian aku..
walaupun dlm kelas aku xbape ok sgt..
aku syukur sgt ade org pggil aku utk ape2 function..
atleast, aku da blajar berdikari.. 
syukur alhamdulillah.. :)

2 comments:

  1. alhamdulillah...
    p/s: dah berjaya dan terkenal nanti jangan lupa aku..kata orang, dah dapat bintang di langit jangan lupa rumput di bumi..gitu..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. ko nie.. aku biase jerk.. aku bkn popular mane pn.. hahahhaa..

    ReplyDelete