welcome

Friday, November 26, 2010

siTUAsi (poneng den pikiaq)

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
Dan aku, ku layu
Disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku
 
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
Tuk menggapai bintang
Terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
Engkaulah, destinasiku
Dalam ingatanku... oh oh oh...

Kerana diri ini tak daya lagi
Menempuh hidup yang ku temui
Dan aku, ku tunggu... oh oh oh
Disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku
  

huru hara, serabut smue ade..
xtau nak ckp ape.. 
hanya org yg ade dlm situasi aku jerk paham..
setiap manusia xlari dr masalah cinta..
tp masalah aku nie complicated,,
it's hard 2 story..
huh.., 
bilakah smue nie akan berakhir?
herrmm.. 
aku tersept dlm situasi..
aku harap sgt dapat jmpe jodoh yg betul2 sesuai ngan aku..
kalau die jodoh aku, die akan tetap dgn aku..
the prob is, die wat aku serba salah..
die xnk lepaskan aku,
tp die ade org lain..
die wat aku serbasalah nk cari girl lain..
if i have another girl, what did she said?
eeerrmm..
the problm is, 
she is my cousin gf..
but she told me that she have to couple with ,my cousin coz he don't want to lepaskan die..
herrmm.. 
what should i do?
should i find a new one or just waiting 4 her?
what should i do??
tmbah2 lagi sepupu aku ckp putus sedare if aku rampas gf die..
so, for me..,
better i find a new one..
aku xnk huru hra kan keadaan..
aku xske gaduh2..
if takdir n jodoh die ngan aku.. aku terima..
just hoping that i will jumpa ngan sumone that really2 know me and always take care of me..
smoge dapat jodoh yg dpt bmbing aku ke jalan yg btol..
amin...
 

No comments:

Post a Comment